HOE VERLOOPT EEN SAMENWERKING?

Het begint bij jouw beslissing om contact met mij op te nemen. Ik ben bereikbaar via telefoon, e-mail, het contactformulier op de website, LinkedIn, Facebook en Instagram.

Kies de manier die het beste bij je past.

Tijdens een eerste telefoongesprek maken we kennis met elkaar. Kunnen we het tijdens dat gesprek goed met elkaar vinden? Dan kom ik graag bij je langs om jou en je bedrijf beter te leren kennen. Samen bekijken we wat 7consult voor je bedrijf kan betekenen. Ben jij na deze ontmoeting overtuigd van mijn meerwaarde? Dan gaan we samen in zee.

Goede afspraken maken tevreden klanten. Daarom maken we aan het begin van onze samenwerking duidelijke afspraken. Dat is nodig om aan jouw verwachtingen te voldoen.

Uiteindelijk draag je de overeengekomen taken aan mij over. Vanaf dat moment werk ik autonoom. Steeds met jouw goedkeuring en in nauw overleg.

Heb ik tips om bepaalde taken te vereenvoudigen of workflows efficiƫnter te maken? Dan bespreek ik mijn voorstel met jou. Jij beslist of je het idee in je zaak implementeert.

Ik hecht belang aan een open, eerlijke en duidelijke communicatie. Het is de basis voor wederzijds vertrouwen en heeft een positief effect op onze samenwerking. Hoe beter ik jouw noden ken, hoe beter ik jou kan ontzorgen.